Jag blickar framåt...

och försöker förgäves att se framtiden.
Men att jag inte lyckas se framtiden hindrar inte mina planer. Det hindrar inte La Revolución-besättningen (som jag så gärna vill kalla det i denna stund) från att växa sig starkare för var dag som går.

Jag skulle vilja presentera oss. För er som inte förstått, för er som för första gången besöker, för er som inte bryr sig men läser ändå, och för dig som vill veta mer. Detta är vi:

Tre personer med samma mål; att förändra bloggvärlden.

Hur?
Än vet vi inte hur. Det är därför vi påbörjat detta äventyr.

Vad som komma skall:
- Frågor och svar
- Intervjuer
- med mera...

Det närmsta projektet till hands är Berättelsen. Mer info om det kommer i sinom tid.

Tycker du att denna läsning var tråkig?
Om så är fallet hänvisar jag dig till Lunarstorm.se - som alltid lyckas roa en person på något vis (och som faktiskt bytt design (!)).



Ett inlägg som tydligen inte publicerats. Varför vet jag inte. Men här kommer det...

Egentligen till ingen nytta förutom egen-nyttan, den enda egentliga nyttan:

...så sökte jag, eller som det heter i dagens ungdomskretsar: Googlade, jag på "still alive" idag. Anledningen till detta var att jag letade efter ett äldre musikalist mästerverk från 80-talet som skulle läggas upp i en längre artikel angående kapitalism, 80-tal, och skomode.
Jag hittade dock inte vad jag letade efter, eller som en viss musiker sjöng: "I still haven't found what I'm looooooking for".
Jag hittade dock denna förnuftiga rubrik från en viss person från våra egna skaror. (EN BLOGGARE MED ANDRA ORD!!!)
Rubriken lyder: Still Alive: Se till vänster, där går en arab.
Detta får mig att le med det mest maniska av leenden. Men frågan man dock måste ställa är: Vad finns till höger? Tänk på det alla där ute, att ifall du bara ser vänsterut (så att säga) så missar du allt som händer högerut (så att säga). Detta gäller i ren och skär (eller grå beroende på singelstatus och liknande) verklighet såväl som i en rent metaforiskt tillämpling.

Glöm inte att mata apan!
Tuning out from cyberspace... tuning into nightly television and eating candy that my grandmother gave me yesterday in a family come-together...

Hövding Kong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0