Under mina dagar...

...som en revolutionens tomte bland stjärtgossar och stalledrängar har jag försökt acceptera alla människor som de är.
Men vi skall vara ärliga, det går inte.

Jag kan tänka mig att ni som inte känner mig, Hövding Kong - kung över den revolutionära djungeln, kanske vill veta vem jag är.
Men detta tänker jag inte dela med mig av, för det finns en chans att ni är en av dessa människor som icke, jag upprepar icke, går att acceptera.
Jag kan dock nämna att jag antagligen vet mer om mycket än vad du gör, och att jag under mina dagar har sett lik.
Resten får ni räkna ut själva.
Skickandes detta med röksignaler från det högsta berget som går att uppbringa.

Mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0