En fråga

Ett mail.

"
Mitt revolutionsnamn är Hövding Kong. Jag skall accersorera mitt namn med en stor indiansk huvudbonad och en ap-dräkt.
Revolutionen kan icke, jag upprepar, icke starta utan Hövding Kong. Man kan säga att mitt bidrag till denna revolution är av högsta vikt. I vilket fall som helst är jag fortfarande kvar här i Val D'isere, där den enda revolution som har inträffat de senaste veckorna är att min dator har gått sönder. Jag sörjer och försöker fylla ut all den dödtid som plötsligt finns till mitt förfogande genom att antingen sova, bada, eller runka. Eventuellt sova/runka i badet.
"

En annorlunda karaktär. Det gillar jag. Jag hoppas att ni gör det samma.
Hövding Kong är den senaste rekryteringen. I sinom tid kommer han att träda fram.

Min fråga till Hövding Kong:
Har du provat att sova samtidigt som du runkar i badet?

/David Bolognese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0