Hur många läser det här?

Jag vet inte riktigt ifall någon läser denna blogg.
Därför har jag, Som det Pr-geni jag är, bestämt mig för att slänga in ett par catchphrases i denna blogg för att dra hit din gamla vanliga standard-casual blogg-läsare.

Alex Schulman
Kalle Schulman
Ätstörning
Nakna kändisar
Liten Snopp
Penisoperation
Kanal 5
Let's Dance
Talang 2008
Idol
Linda Bengtzing
Markoolio
Sagan om Ringen (har stor fanbase)
Terrorism
Tv-4:s underhållnings-terrorism
Bantnings-metod
Sex
Stureplans-profil
Stureplans-profil i våldtäcktshärva
Chock
Chock över Tv4:s underhållnings-terrorism
Prinsessan Madeleine
Manliga geishor för affärskvinnor
Prostitution
Melodifestivalen
Eurovision Song Contest
Modeikon
Höstens heta trender
Ebba von Sydow (tror att jag stavade det fel men detta är inte huvudsaken).
Död
Pensionärer
Döda pensionärer

Det borde väl täcka de flesta bloggläsarna, vilket gör mig lite ledsen i ögat.
För övrigt så trodde jag att svenskar var smarta men efter att ha sett siffror över hur många som ser på tv4:s "breda underhållningsprogram" har jag gett upp hoppet om Sverige och kommer snart att flytta från detta land.


Kommentarer
Postat av: King Kong

Oj vilken otroligt välskriven och roligt text.
Får mig att tänka på tidig Tolstoy och liknande.
Jag tror faktiskt att jag aldrig läst en mer pricksäker och underbar spaning angående hur vårat samhälle ser ut idag.
Fortsätt så och fortsätt vara den bästa bloggaren av alla bloggare!

2008-04-17 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0